نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اشعه های الکترونی لیتوگرافی هولوگرام

این تکنیک برای ساخت ساختار های نانو و میکرو به کار رفته و تنها با استفاده از تکنولوژی فوق پیشرفته قابل ساخت هستند. موارد امنیتی بسیاری را می توان در این نوع از هولوگرام به کار برد، مانند استفاده از تصاویر مخفی و یا متحرک، متون ریز و تصاویر با رنگ های واقعی.
هولوگرام

آیا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ هولوگرافیکی و نیز نحوه ی استفاده از آن برای محافظت از دارایی و یا ابزار برند سازی خود هستید؟ هاگو یکی از اعضای معتبر انجمن سازندگان بین المللی هولوگرام است و این یعنی می توانیم هولوگرام های امن شخصی سازی شده ایجاد کنیم که در حفظ دارایی و نیز حیثیت شما کمک شایانی خواهند داشت.

ما به طور مداوم روی طرح ها و خدمات جدید ارائه شده کار می کنیم. در حال حاضر با تعدادی از مشتریان معروف در سرتاسر دنیا همکاری می کنیم و به آن ها کمک می کنیم تا از اسنادی مانند گواهینامه و چک، کالا و کارت های بانکی خود محافظت کنند.

انواع چاپ هولوگرام


چاپ هولوگرام یکی از روش های چاپ امنیتی موثر است که از جعل جلوگیری می کند. از نیازمندی های افراد دارنده تجهیزات گران قیمتی وجود هولوگرام می باشد و همچنین برای دولت و سازمان های اطراف دنیا جهت حفظ محصولات و دارایی شان به کار می رود. برای مثال، اغلب هولوگرام های سه بعدی را روی پاسپورت و چک های بانکی مشاهده می کنید.

برچسب هولوگرام

اگر شک دارید که چاپ هولوگرام روش امنیتی مناسبی برای شماست یا خیر این بلاگ کمکتان خواهد کرد تا از بین گزینه های موجود پاسخ سوال خود را یافته و تصمیم مناسب را اتخاذ کنید.



:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرام سه بعدی , هولوگرام دوبعدی , چاپ هولوگرام , چاپ هولوگرافیکی , سازندگان بین المللی هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ایده گوشی هوشمند از هولوگرام

گوشی هوشمند آمازون که الهام گرفته از هولوگرامطرحی است که شاید به اجرا در بیاید و نسل جدیدی از گوشی های آینده باشد.

بر خلاف گوشی های که ساخته شده اگر شما گوشی را بر گردانید نمی توانید تصویر را داشته باشید اما این گوشی در هر طرفی می توانید تصویر را داشته باشید.
برنامه های مختلف به همراه بازی های جالب و حتی سیستم اندروید در آن به اجراء در آمده است. این گوشی یک صفحه نمایشهولوگرافی پیچیده از۳D دارد


:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرافی , گوشی هوشمند هولوگرامی , هولوگرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

استفاده های کیت پردازشگر هولوگرافی

نکته مهم: دستورالعملهای پیش رو در استفاده از کیت پردازشگر هولوگرافی JD-2 از روی دستورالعملهای موجود در هر پکیج از کیت JD-2 استخراج و اصلاح شده است. دستورالعملهای آورده شده در این مقاله فقط برای راحتی شما هستند. برای درک ایمن و کاملل شما از JD-2، شما باید به دستورالعملها و نکات ایمنی شیمیایی که در هر پکیج JD-22 آمده است، اتکا کنید.
هولوگرام

مانند بسیاری از تمیزکننده های خانگی رایج، JD-2 شامل مواد شیمیایی میشود و باید با دقت با آن رفتار شود. بهتر است در هنگام تمرین از محافظ چشم، ماسک ضد غبار، پیشبند و دستکش لاستیکی در هنگام ترکیب کردن مواد شیمیایی هولوگرام استفادهه  شود. هرچند محلول های شیمیایی قابلیت بخارشدگی پایینی دارند، کار کردن در یک محیط تهویه شده توصیه میشود.

ساخت هولوگرامها با کیت JD-2

کیت تکمیل کننده و پردازش کننده هولوگرافی JD-2، همه موارد شیمیایی مورد نیاز برای ساخت هولوگرام را با استفاده از صفحات هولوگرافیک PFG-01 Slavich و نیز VPR ,VPR-M و همچنین ورقه های فیلم فراهم میکند (برای شیرابه های PFG-03 و BB از JD-44 استفاده کنید). به سادگی مواد شیمیایی خشک را در کیت JD-22 با آب ترکیب کنید تا اجزای تکمیل کننده و محلول سفیدکننده (bleach) را ایجاد کنید. این مقاله به صورت گام به گام توضیح میدهد که چگونه این کار را انجام دهید و چگونه از کیت پردازشگر هولوگرافی JD-22 برای ساختهولوگرام روی صفحات استفاده کنید. اگر شما از صفحات فیلم هولوگرافیکاستفاده میکنید، بعد از تابش و قبل از پردازش، صفحات فیلم را از نگهدارنده فیلم خارج کنید.

هولوگرافی

 



:: برچسب‌ها: هولوگرام, هولوگرافی, هولوگرافیک, چاپ هولوگرام, ساخت هولوگرام, تولید هولوگرام, برچسب هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()